های سایت

های سایت

های سایت

های سایت

اس ام اس غمگین و دلشکسته

اس ام اس غمگین و دلشکسته

اس ام اس غمگین و دلشکسته

در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم اس ام اس غمگین و دلشکسته صحبت کنیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

ز تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران

رفتم از کوی تو لیکن عقب سر نگران

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی

تو بمان و دگران وای به حال دگران

اس ام اس غمگین و دلشکسته

تا که بودیم ، نبودیم کسی

کشت ما را غم بی هم نفسی

تا که خفتیم همه بیدار شدند

تا که مردیم همگی یار شدند

قدر آن شیشه بدانید که هست

نه در آن لحظه که افتاد و شکست

پیامک غمگین و دلشکسته جدید

گفتی شتاب رفتن من از برای توست

آهسته تر برو که دلم زیر پای توست

اس ام اس خیلی غمگین و دلشکسته

یادمان باشد

اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم

که در این بحر دو رنگی و ریا دگر حتی طلب آب ز دریا نکنیم

اس ام اس غمگین دلشکسته

تو دل منو شکستی ولی من دل تو رو نمی شکنم

چون یک دل شکسته بهتر از دو دل شکسته است

اس ام اس غمگین دلشکسته تنهایی

دیدی آنرا که تو خواندی به جهان یار ترین

سیــنه را ساختی از عشقش سر شارترین

آنکه می گفت منم بهر تو غمخوار ترین

چه دل آزار شد آخر،چه دل آزار ترین

دیدی ای دل ؟

اس ام اس عاشقانه غمگین دل شکسته

به تو سپرده بودمش

با هزار و یک امید

و حالا برای هزارو یکمین بار

دلم را می برم

تا شکستگی اش را گچ بگیرند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.